Conform Directivei asupra Confidențialității și Comunicațiilor Electronice, avem nevoie de acordul tău pentru a folosi cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acordul tău.

Ulei pompa GL5 80w-90 1L

Preț vechi: 70,83RON
Preț curent: 49,58RON
(Fii primul care scrie un review) Scrie o Recenzie
Cod Produs:
AL000-OL004
Disponibilitate:
Durata livrarii 48 ore lucratoare
Greutate:
0,93 KGS
Transport:
Livrare gratuită

Ulei pentru pompa GL5 80w-90 1L pentru toate modelele Waspper si modelul Gaspper GP3300HA

Din motive de îmbunătățire a serviciilor și de simplificare a comunicării cu clienții, compania WPW Center s.r.o. recomandă clienților care au cumpărat produsul să îl înregistreze gratuit de pe site-ul producătorului: www.waspper.com. Această înregistrare furnizează datele necesare pentru un proces mai rapid în caz de reclamații sau consultație la achiziționarea de piese de schimb si accesorii. Prin această înregistrare, clientul evită demersuri suplimentare, cum ar fi prezentarea dovezii de achiziție sau a unui certificat de garanție. 1. Producătorul WPW Center s.r.o. răspunde pentru defectele ascunse ale produsului comercializat în cazul în care aceste defecte apar în timpul perioadei de garanție. Revendicarea dreptului la reparație in garanție se face prin completarea și depunerea unui formular de garanție pe site-ul producătorului: www.waspper.com. Produsul este livrat cu garanție pentru persoane fizice și pentru uz privat de 24 de luni (conform Codului civil) și de 12 luni pentru persoane juridice (conform Codului comercial). Perioada de garanție începe, în cazul defectelor simple și daunelor ușoare, prin completarea și depunerea formularului de reclamație de pe site În caz de defecte mai mari, perioada de garanție începe cu livrarea produsului la adresa: WPW Center s.r.o, Radlinského 20, 05201 Spišská Nová Ves. Clientul va fi informat cu privire la primirea reclamației prin intermediul contactelor menționate în formularul de reclamație. 2. Revendicarea garanției nu se leagă de defectele cauzate de: operarea necorespunzătoare; manipularea necorespunzătoare sau utilizarea care contravine instrucțiunilor de utilizare sau recomandărilor societății WPW Center s.r.o.; utilizarea sau depozitarea produsului în condiții nefavorabile, în special în ceea ce privește temperatura, umiditatea și a mediului cu praf; expunerea produsului la lumina directă a soarelui; daune produse de calamități naturale sau de forță majoră. Revendicarea garanției nu se leagă, de asemenea, de deteriorări mecanice, deteriorări cauzate de îngheț sau de alte condiții meteorologice. Această garanție exclude cazurile de deteriorare a motorului din cauza lipsei de ulei și din cauza pătrunderii unui alt lichid decât a celui necesar funcționării, în părțile interioare ale motorului. 3. După evaluarea amplorii reparațiilor de către un specialist tehnic, clientul va fi informat cu privire la soluționarea reclamației. În cazurile în care înlocuirea componentei deteriorate stă în puterea și intră în competența utilizatorului, clientului i se vor trimite numai componentelor de schimb. În cazurile în care este necesară efectuarea de reparații la centrul de service, cumpărătorul este obligat să trimită aparatul defect la adresa producătorului. Produsul trebuie să fie complet (inclusiv accesoriile), ambalat în mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului, fără daune mecanice și golit de lichide. În cazul în care produsul livrat către service este vizibil deteriorat, incomplet sau excesiv de uzat, producătorul își rezervă dreptul de a refuza o astfel de livrare și ca atare nu o va prelua. 4. La revendicarea dreptului de reparații in garanție, cumpărătorul trebuie să prezinte dovada achiziționării produsului (factură, bon fiscal), certificatul de garanție și să comunice în scris defectul reclamat și să atașeze documentație fotografică. Se recomandată completarea formularului de reclamație pe site-ul producătorului, pentru o soluționare cât mai rapidă a reclamației, iar în cazul în care producătorul consideră cererea ca fiind justificată, produsul reparat va fi trimis cumpărătorului pe cheltuiala producătorului. 5. În cazul în care tehnicianul constată că produsul reclamat nu se califică pentru garanție, reclamația se consideră a fi nefondată și costul de transport al produsului la client este plătit de către client. 6. În cazul în care timpul de reparație depășește perioada de 30 de zile sau în cazul în care produsul este imposibil de reparat, clientului i se va da posibilitatea înlocuirii produsului. 7. Tehnicianul de reclamații al producătorului decide dacă garanția este aplicabilă sau nu. În cazul în care garanția este justificată, perioada de garanție se prelungește cu perioada cât aparatul s-a aflat în procedura de reclamație. În legătură cu acest demers, clientului i se va întocmi un document scris, care îi va fi trimis împreună cu produsul sau în format electronic. În cazul în care componentele produsului care face obiectul reclamației nu se mai produc, producătorul trebuie să furnizeze un înlocuitor corespunzător pentru client, care avea parametri de performanță echivalenți sau superiori componentelor reclamate. 8. Cumpărătorul se obligă să citească toate informațiile despre produs atașate ambalajului sau din instrucțiunile de utilizare, imediat după primirea produsului, fapt prin care ia la cunoștință că produsul livrat își păstrează caracteristicile numai cu condiția ca acesta să fie utilizat și depozitat în mod corespunzător . În cazul nerespectării obligației menționate la acest punct, compania WPW Center s.r.o. nu este răspunzătoare pentru defectele și deteriorările suportate de produs în legătură cu încălcarea acestei obligații de către cumpărător sau de orice terță parte. Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului și a produsului la achiziționarea sau primirea produsului prin curierat. În cazul sesizării unei deteriorări a ambalajului, acest fapt trebuie imediat înregistrat la transportator. În cazul în care se constată deteriorări la despachetarea produsului, vă rugăm să contactați vânzătorul în termen de 4 zile lucrătoare. Reclamațiile ulterioare privind deteriorarea produsului ca urmare a transportului nu vor fi acceptate.