Conform Directivei asupra Confidențialității și Comunicațiilor Electronice, avem nevoie de acordul tău pentru a folosi cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acordul tău.

Livrare & Returnare



Politici de returnare

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul, persoana fizica, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor, precum si costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept de retragere incepe sa curga, pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele:
- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
Exercitarea dreptului de retragere se efectueaza prin decizia scrisa si transmisa la sales.ro@waspper.com sau prin exprimarea deciziei de retragere printr-o declaratie neechivoca, transmisa vanzatorului pe un suport durabil, urmand ca WPW Center s.r.o. sa confirme prin posta electronica primirea deciziei de retragere. In cazul exercitarii dreptului de retragere, cumparatorul are obligatia de a returna sau de a le inmana produsele vanzatorului, in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere. Produsele se transmit la punctul de lucru al vanzatorului, respectiv:Radlinského 20 05201 Spišská Nová Ves Slovensko, prin curierat rapid, pe cheltuiala consumatorului. Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a retragerii din contract, sa se ramburseze prin virament bancar, in contul specificat de consumator sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retragere din contract.
Dreptul de retragere poate fi exercitat de catre consumator doar in cazul contractelor incheiate la distanta, de pe site-ul www.waspper.ro, produsul returnat este intact, iar continutul pachetului produsului este complet. In cazul exercitarii de catre consumator a dreptului de retragere dintr-un contract care presupune furnizarea de produse confectionate după specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, WPW Center s.r.o nu va returna contravaloarea avansului.

 

Daca vrei sa faci un retur te rog acceseaza pagina Contacteaza-na introducand numarul comenzii si detalii referitoare la retur. O sa procesam returul cat de repede posibil urmand sa revenim cu detalii despre cum trebuie procedat pentru a returna produsul. 

Livrarea 

Ramburs la curier 

Pentru livrarea la domiciliu, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea. Dacă exista livrări parțiale, plata se va face eșalonat, în funcție de valoarea produselor livrate.

Ordin de plata

Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise de WASPPER pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plaseaza comanda.

Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

 

Garanție

Din motive de îmbunătățire a serviciilor și de simplificare a comunicării cu clienții, compania WPW Center s.r.o. recomandă clienților care au cumpărat produsul să îl înregistreze gratuit de pe site-ul producătorului: www.waspper.com. Această înregistrare furnizează datele necesare pentru un proces mai rapid în caz de reclamații sau consultație la achiziționarea de piese de schimb si accesorii. Prin această înregistrare, clientul evită demersuri suplimentare, cum ar fi prezentarea dovezii de achiziție sau a unui certificat de garanție.

1. Producătorul WPW Center s.r.o. răspunde pentru defectele ascunse ale produsului comercializat în cazul în care aceste defecte apar în timpul perioadei de garanție. Revendicarea dreptului la reparație in garanție se face prin completarea și depunerea unui formular de garanție pe site-ul producătorului: www.waspper.com. Produsul este livrat cu garanție pentru persoane fizice și pentru uz privat de 24 de luni (conform Codului civil) și de 12 luni pentru persoane juridice (conform Codului comercial). Perioada de garanție începe, în cazul defectelor simple și daunelor ușoare, prin completarea și depunerea formularului de reclamație de pe site În caz de defecte mai mari, perioada de garanție începe cu livrarea produsului la adresa: WPW Center s.r.o, Radlinského 20, 05201 Spišská Nová Ves. Clientul va fi informat cu privire la primirea reclamației prin intermediul contactelor menționate în formularul de reclamație.

2. Revendicarea garanției nu se leagă de defectele cauzate de: operarea necorespunzătoare; manipularea necorespunzătoare sau utilizarea care contravine instrucțiunilor de utilizare sau recomandărilor societății WPW Center s.r.o.; utilizarea sau depozitarea produsului în condiții nefavorabile, în special în ceea ce privește temperatura, umiditatea și a mediului cu praf; expunerea produsului la lumina directă a soarelui; daune produse de calamități naturale sau de forță majoră. Revendicarea garanției nu se leagă, de asemenea, de deteriorări mecanice, deteriorări cauzate de îngheț sau de alte condiții meteorologice. Această garanție exclude cazurile de deteriorare a motorului din cauza lipsei de ulei și din cauza pătrunderii unui alt lichid decât a celui necesar funcționării, în părțile interioare ale motorului.

3. După evaluarea amplorii reparațiilor de către un specialist tehnic, clientul va fi informat cu privire la soluționarea reclamației. În cazurile în care înlocuirea componentei deteriorate stă în puterea și intră în competența utilizatorului, clientului i se vor trimite numai componentelor de schimb. În cazurile în care este necesară efectuarea de reparații la centrul de service, cumpărătorul este obligat să trimită aparatul defect la adresa producătorului. Produsul trebuie să fie complet (inclusiv accesoriile), ambalat în mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului, fără daune mecanice și golit de lichide. În cazul în care produsul livrat către service este vizibil deteriorat, incomplet sau excesiv de uzat, producătorul își rezervă dreptul de a refuza o astfel de livrare și ca atare nu o va prelua.

4. La revendicarea dreptului de reparații in garanție, cumpărătorul trebuie să prezinte dovada achiziționării produsului (factură, bon fiscal), certificatul de garanție și să comunice în scris defectul reclamat și să atașeze documentație fotografică. Se recomandată completarea formularului de reclamație pe site-ul producătorului, pentru o soluționare cât mai rapidă a reclamației, iar în cazul în care producătorul consideră cererea ca fiind justificată, produsul reparat va fi trimis cumpărătorului pe cheltuiala producătorului.

5. În cazul în care tehnicianul constată că produsul reclamat nu se califică pentru garanție, reclamația se consideră a fi nefondată și costul de transport al produsului la client este plătit de către client.

6. În cazul în care timpul de reparație depășește perioada de 30 de zile sau în cazul în care produsul este imposibil de reparat, clientului i se va da posibilitatea înlocuirii produsului.

7. Tehnicianul de reclamații al producătorului decide dacă garanția este aplicabilă sau nu. În cazul în care garanția este justificată, perioada de garanție se prelungește cu perioada cât aparatul s-a aflat în procedura de reclamație. În legătură cu acest demers, clientului i se va întocmi un document scris, care îi va fi trimis împreună cu produsul sau în format electronic. În cazul în care componentele produsului care face obiectul reclamației nu se mai produc, producătorul trebuie să furnizeze un înlocuitor corespunzător pentru client, care avea parametri de performanță echivalenți sau superiori componentelor reclamate.

8. Cumpărătorul se obligă să citească toate informațiile despre produs atașate ambalajului sau din instrucțiunile de utilizare, imediat după primirea produsului, fapt prin care ia la cunoștință că produsul livrat își păstrează caracteristicile numai cu condiția ca acesta să fie utilizat și depozitat în mod corespunzător . În cazul nerespectării obligației menționate la acest punct, compania WPW Center s.r.o. nu este răspunzătoare pentru defectele și deteriorările suportate de produs în legătură cu încălcarea acestei obligații de către cumpărător sau de orice terță parte. Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului și a produsului la achiziționarea sau primirea produsului prin curierat. În cazul sesizării unei deteriorări a ambalajului, acest fapt trebuie imediat înregistrat la transportator. În cazul în care se constată deteriorări la despachetarea produsului, vă rugăm să contactați vânzătorul în termen de 4 zile lucrătoare. Reclamațiile ulterioare privind deteriorarea produsului ca urmare a transportului nu vor fi acceptate.